Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Taksitli satış uygulamaları ve belirleyicileri Afyon İli Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2003)
Bu çalışmada taksitli satış uygulamaları hakkında genel tespitler yapılmıştır. Daha sonra işletmelerin taksitli satışlar hakkındaki tutumları ölçülmüştür. 188 Afyonlu işletmeye ait bilgilerde, işletmelerin taksitli satışlar ...
Hayat kaybedeni olmayan bir oyun kurmaktır.
(Kümbet Yayınları, 2009)
Elinizdeki kitap benim üçüncü eserim. 2009 yılının Ocak ayında; Hayat Kaybedeni Olmayan Bir Oyun Kurmaktır adlı eser ile yola çıktık, ardından 2010 yılında; Yazılar Yazgılar Gibidir Silinmez adlı ikinci kitabım okuyucuyla ...
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü, 2007)
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe
Küresel rekabet sürecinde Kobi'lere yönelik ihracata dayalı büyüme stratejisi sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve Afyon Yöresi mermer işletmelerinde uygulanabilirliği
(Türkiye V. Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2006)
Globalleşme adına yaşananlar, işletmelerin faaliyetlerini global boyutta planlayıp uygulamak zorunda olduklarını göstermektedir. Çalışmada, dışa açılmada sorunlar yaşayan KOBİ'lerin dünya pazarı için üretim ve satış hedefine ...
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları – Youth Eylem 1 Projesi
(2006)
Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ...
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Devlet Konservatuarı, 2008)
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
Afyon’lu küçük işletme sahiplerinin pazarlama paradigması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)
Bu araştırmada pazarlama karması elemanlarının Afyon esnafı tarafından nasıl algılandığının tespit edilmesine çalışılmaktadır.
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
(Atatürk Üniversitesi, 2001)
Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ...
“Sanat Engel Tanımaz”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Eylem 1 – Avrupa İçin Gençlik 1.2 – Gençlik Girişimleri
(2007)
Afyon Kocatepe Üniversitesi Ulusal ve Uluslararası alanda yaptığı çeşitli araştırma-geliştirme projeleri ile bilim dünyasına sağladığı katkıların yanı sıra toplumsal dayanışmayı sağlamak adına yaptığı projelerle sosyal ...
Almanya’daki perakende mağazacılık uygulamalarının incelenmesi ve Afyonkarahisar İlinde uygulanabilirlik eğitimi programı
(Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo da Vinci Hareketlilik Projesi, 2007)
Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ...