Güncel Gönderiler: Cilt 25 : Sayı 3
Toplam kayıt 25, listelenen: 21-25
-
Sınırda öğretmen olmak: Hakkâri-Çukurca’da çalışan öğretmenlerin deneyimlerinin kültürel uyum bağlamında incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 26.09.2023)Bu çalışmanın temel amacı Türkiye‟nin güneydoğu sınırında bir ilçede, Çukurca‟da, görev yapan ve mesleğinin başlarında olan, farklı kültürel yaşantılara mensup öğretmenlerin edindikleri çeşitli deneyimleri kültürel uyum ... -
Türkçe eğitimi alanındaki yazma eğitimiyle ilgili lisansüstü tezler üzerine bir inceleme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 26.09.2023)Bu çalışmanın amacı yazma eğitimi ile ilgili 2015-2021 yılları arasında Türkiye’de yapılan lisansüstü tezlerin incelenerek bu tezlerin; kullanılan veri toplama araçlarına, ele alınan değişkenlerine, hedef kitlelerine, ... -
9. Sınıf lise matematik sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 26.09.2023)Öğrenciyi merkeze alan aktif öğrenme yöntem ve yaklaşımlarının ortaya çıkmasıyla birlikte Bloom taksonominin üst düzey bilişsel becerileri tam olarak ölçememesi ana nedeni çerçevesinde taksonomi güncellenmiştir. Bu ... -
Suddenness in hard work ethic: “a Fable”, Robert Fox’s short short story
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 26.09.2023)This article highlights that individuals make sudden decisions in their rushing world that has hard work ethic in itself. Fables have moral lessons as in Robert Fox‘s ―A Fable‖ short short story. This article concerns ... -
Süreç odaklı yazma yaklaşımının yazma tutukluğu üzerindeki etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 26.09.2023)Öğrencilerin İngilizce yazma dersinde başarılı olamamalarının sebeplerinden biri de yazma tutukluğu yaşamalarıdır. Öğrenciler; dilbilgisi, sözcük bilgisi, yazım bilgisi gibi çeşitli bilgi eksikliği, planlama stratejilerinden ...