Kurumsal itibarın müşteri tercihleri üzerine etkileri: Afyon’da perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmeler üzerine bir araştırma
Künye
Yörükkarakılıç, Nilüfer. "Kurumsal İtibarın Müşteri Tercihleri Üzerine Etkileri: Afyon’da Perakende Sektöründe Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma." AKÜ İİBF Dergisi 7, Sayı.2 (2005) : 181-196.Özet
Bu araştırmayı gerçekleştirme amacımız, bilinen pazarlama stratejilerinin değişen çevresel ve işletme şartlarında farklılaşma sağlamadığını ve kurumsal itibarın farklılaşma yaratarak müşteri tercihlerini değiştirdiğini ortaya koymaktır.
Araştırmanın ilk kısmında kurumsal itibarın tanımı, avantajları ve kurumsal itibarın müşteri tercihleri üzerine etkileri incelenmiştir. Uygulama kısmında Afyon’da perakende sektöründe faaliyet gösteren Özdilek, Tansaş, Yimpaş, AVM, Seçkin, Bim Alış- veriş merkezlerinin kurumsal itibarları ölçülerek, müşterilerin tercihlerinde kurumsal itibarın etkileri belirlenmeye çalışılmıştır.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
7Sayı
2Bağlantı
https://hdl.handle.net/11630/1175https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1634/20504
Koleksiyonlar
- Cilt 7 : Sayı 2 [10]