Bir büyüme stratejisi olarak Franchising Sistemi: Firmalar açısından önemi, mevzuat boyutu ve muhasebe uygulaması
Künye
Aslanoğlu, S , , . (2007). BİR BÜYÜME STRATEJİSİ OLARAK FRANCHİSİNG SİSTEMİ; FİRMALAR AÇISINDAN ÖNEMİ, MEVZUAT BOYUTU VE MUHASEBE UYGULAMASI . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 9 (1) , 71-94Özet
Günümüzde, firmalar açısından uluslararasılaşma ve
uluslararası faaliyetlerde bulunma kaçınılmaz bir olgu haline gelmiştir. Bundaki en büyük etken, firmaların artan rekabet ortamında dışa açılma yoluyla büyüme ve kar amacı gütmeleridir. Bu noktada, franchising firmaların büyüme hedeflerine ulaşmasında önemli stratejik yöntemlerden birisidir. Franchising yoluyla, uluslararası ölçekte faaliyet gösteren işletmeler önemli avantajlar sağladıkları gibi, ulusal ölçekte çalışan işletmeler de piyasada kendini ispatlamış isim ve markaların destek ve güvencesini alma suretiyle birtakım yararlar elde etmektedir.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
9Sayı
1Koleksiyonlar
- Cilt 9 : Sayı 1 [17]