Gsm sektöründe müşteri bağlılığı (Pamukkale Üniversitesi öğrencilerinin GSM operatörlerine bağlılıkları ve bağlılıklarını etkileyen faktörler)
Künye
Barutçu, S , , . (2007). GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ BAĞLILIĞI (Pamukkale Üniversitesi Öğrencilerinin GSM Operatörlerine Bağlılıkları ve Bağlılıklarını Etkileyen Faktörler) . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 9 (1) , 349-372Özet
Bu çalışmada, müşteri bağlılığının önemi, müşteri bağlılığını etkileyen faktörler ve GSM (Global System for Mobile Communications-Mobil İletişim için Küresel Sistem) operatörlerine bağlılığı etkileyen faktörlerin belirlenmesi amacıyla yapılan araştırma sonuçları açıklanmıştır. 483 Pamukkale Üniversitesi öğrencisi üzerinde yapılan tanımlayıcı araştırma sonuçlarına göre; iletişim kalitesi, iletişim maliyeti, değiştirme maliyeti ve hizmet çeşitliliğinin GSM operatörlerine bağlılık üzerinde önemli rolü vardır. Bu faktörler içinde özellikle değiştirme maliyetinin önemli bir yeri vardır. GSM operatörleri arasında numaraların taşınabilirliği ile ilgili yasal düzenlemelerin yürürlüğe girmesiyle GSM operatörlerinin müşteri sayıları da önemli olarak değişebilecektir. Bu nedenle GSM operatörleri, müşteri bağlılığı programlarına daha fazla önem vermelidir.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
9Sayı
1Koleksiyonlar
- Cilt 9 : Sayı 1 [17]