Müşteri memnuniyeti ölçülmesi ve Sandıklı Hüdai Kaplıcası’ nda bir alan araştırması
Künye
Sandıkçı, M , , . (2007). MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖLÇÜLMESİ VE SANDIKLI HÜDAİ KAPLICASI’NDA BİR ALAN ARAŞTIRMASI . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 9 (2) , 39-53Özet
Müşteri memnuniyetinin ölçülmesini hedefleyen bu
araştırmada, Sandıklı Hüdai Kaplıcasında müşterilerin konaklama, tedavi, kür imkanları, rekreatif unsurlar, genel alanlar için görüşleri beşli Likert yöntemi kullanılan anket gerçekleştirilerek ölçülmeye çalışılmıştır. Ayrıca araştırmada, müşterilerin tesisten beklentilerinin neler olduğu da tespit edilmeye çalışılmıştır.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
9Sayı
2Koleksiyonlar
- Cilt 9 : Sayı 2 [9]