Yayın tarihi için Cilt 16 : Sayı 2 listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Otel Yatırımcıları İle Profesyonel Yöneticilerin Sözleşmeden Doğan İlişkileri Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada otel işletmelerinde yatırımcılar ve yöneticiler arasındaki ilişkilerin vekâlet teorisi perspektifinde incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel ve nitel yöntem bir arada kullanılmıştır. Nicel veriler ... -
Dershane Tartışması: AK Parti İktidarı ve Gülen Hareketi Arasındaki Uyuşmazlığa Dair Haber Söylemi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)AK Parti iktidarının dershanelerin kapatılarak özel okula dönüşmesi ya da tamamen kapatılmasının yolunu açacak yasa hazırlığına girmesi, Türkiye’de yoğun tartışmaların yaşanmasına neden olmuştur. Gündemden uzun süre ... -
Çocuk Edebiyatı Dersinin Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Okuma alışkanlığı, toplumu oluşturan en küçük birim olan bireyde başlayan ve toplumun gelişmişlik kriterleri arasında sayılan en önemli unsurlardan biridir. Bu çalışma, Düzce Üniversitesi SHMYO Çocuk Gelişimi programında ... -
Okul Öncesi Çocukların Sosyal Becerileri ile Yakın Çevresindeki Yetişkin Etkileşimleri Arasındaki İlişki
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada okul öncesi eğitim kurumuna devam eden çocukların sosyal beceri düzeylerine, aile bireyleri ve okul öncesi eğitim kurumu çalışanları arasındaki sosyal etkileşimlerinin etkisini incelemek amaçlanmıştır. ... -
Çalışan Kadınların Alternatif Tıbba Bakış Açılarının Sosyolojik Analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Sağlık- hastalık söz konusu olduğunda modern tıp her zaman ilk akla gelen seçenek olmuştur. Hastalıkların tedavisinde modern tıbbın gösterdiği başarılar ona sarsılmaz bir hâkimiyet sağlamış olsa da bedene müdahaleci ... -
Yerel Seçimlerde Aday İmajı: 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri Öncesinde Isparta Seçmeni Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Demokrasinin en önemli unsuru olan seçimlerde seçmenler oy kullanırken farklı faktörlerden etkilenmektedirler. Özellikle yerel seçimlerde seçmenlerin oy verme kararlarının belirlenmesinde aday imajı ve aday imajını ...