Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Hüseyin
dc.date.accessioned2015-03-10T08:54:46Z
dc.date.available2015-03-10T08:54:46Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn1302-2407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2574
dc.description.abstractBu çalışmada sıfır hiyerarşi anlayışının özelikleri üzerinde durularak, stratejik bir model olarak ilgili yaklaşımın uygulanmasında gözönünde bulundurulması gereken genel stratejiler vurgulanmıştır. Sıfır hiyerarşi anlayışının uygulanmasıyla ortaya çıkan avantajlar sıralanarak süreç performansını ve müşteri tatminini arttırdığı da ortaya konulmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, the characteristics of the zero hierarchy approach have been dwelled on and a strategy model which allovvs the application of the zero hierarchy has been tried to be created. The advantages, which will be able to be obtained by the managers, have been arranged and it is brought up that the zero Hierarchy approach increases the process performance and the customer satisfaction.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHiyerarşien_US
dc.subjectStratejien_US
dc.titleYönetimde Sıfır Hiyerarşi Anlayışının Genel Stratejileri ve Avantajlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Banaz Meslek Yüksekokulu, İşletmecilik Bölümüen_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.startpage61en_US
dc.identifier.endpage73en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster