Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDündar, Süleyman
dc.date.accessioned2015-03-10T08:55:43Z
dc.date.available2015-03-10T08:55:43Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn1302-2407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2576
dc.description.abstractReklam planlamasında amaç, mümkün olduğu kadar geniş bir hedef kitleye ulaşmaktır. Bunun için, reklam vermek için belirlenmiş televizyon kanallarının izlenme oranları ve izleyicileri ile ilgili bilgiler dikkate alınarak, belirlenen hedefleri sağlayacak reklam planlaması 0- 1 tamsayılı programlama yöntemiyle yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of advertisement planning is to reach as vvide a target customer group as possible. For that reason, an advertisement planning is carried out by employing 0-1 integer programming, which used ratings of TV channels and television audience profiles as data.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklem Planlamasıen_US
dc.subjectMatemetiksel Modelen_US
dc.titleReklam Planlamasında Matematiksel Bir Modelen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.startpage89en_US
dc.identifier.endpage97en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster