dc.contributor.author | Reiser, Robert A. | |
dc.date | 2015-03-17 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-18T07:09:15Z | |
dc.date.available | 2015-03-18T07:09:15Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 1302-1265 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/2980 | |
dc.description.abstract | Bu makalenin amacı; eğitim teknolojisi alanına ilişkin yapılan başlıca tanımların, alanda yaşanan değişmeleri nasıl yansıttığını incelemektir. Bu amaçla 1900-1994 arasında yapılan tanımlar incelenmiş ve karşılaştırılmıştır. Her bir tanım yapıldığı zamandaki koşullar açısından tartışılmıştır. Ayrıca makalede, tanımlarla yansıtıldığı gibi alandaki başlıca değişiklikler açıklanmış ve gelecek tanımlara ilişkin düşüncelere yer verilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of this article is to examine how, over time, the major definitions of the field of educational technology have reflected changes in the field itself. Major definitions from the early 1900s through 1994 are reviewed and compared. Each definition is discussed in terms of the events and ideas that were current at that time. Major changes in the field, as reflected by the definitions, are identified and thoughts regarding future definitions are presented. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim Teknolojisi | en_US |
dc.subject | Öğrenme Kaynakları | en_US |
dc.subject | Öğrenme Süreçleri | en_US |
dc.title | Tanımlamalarının Yansıttığı Biçimiyle Eğitim Teknolojisi Alanı | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.department | AKÜ, Uşak Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 4 | en_US |
dc.identifier.startpage | 43 | en_US |
dc.identifier.endpage | 56 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |