dc.contributor.author | Yücel, Cemil | |
dc.contributor.author | Batur, Zekerya | |
dc.contributor.author | Akar, Cüneyt | |
dc.date | 2015-03-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-26T14:20:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-26T14:20:43Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1302-1265 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/3405 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma; ilköğretim 8. sınıf öğretmenlerinin Türkçe programında
yer alan hedeflere ne derecede önem verdiklerine ve öğrencilerin bu
hedefleri ne düzeyde kazanabildiklerine yönelik görüşlerini ortaya koymak
amacıyla yapılmıştır. Çalışma, dilbilgisi becerileri ile ilgili hedeflerle
sınırlandırılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak likert tipi bir anket
kullanılmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of this study is to determine the degree of Turkish language
teachers’ opinions of the importance of course objectives and the level of
accomplishment of course objectives by students. The data is gathered via a
likert type instrument. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Türkçe Programı | en_US |
dc.subject | Dilbilgisi | en_US |
dc.subject | Hedef | en_US |
dc.title | Sekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşleri | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.department | AKÜ Uşak Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 6 | en_US |
dc.identifier.startpage | 39 | en_US |
dc.identifier.endpage | 50 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |