Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYücel, Cemil
dc.contributor.authorBatur, Zekerya
dc.contributor.authorAkar, Cüneyt
dc.date2015-03-26
dc.date.accessioned2015-03-26T14:20:43Z
dc.date.available2015-03-26T14:20:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3405
dc.description.abstractBu çalışma; ilköğretim 8. sınıf öğretmenlerinin Türkçe programında yer alan hedeflere ne derecede önem verdiklerine ve öğrencilerin bu hedefleri ne düzeyde kazanabildiklerine yönelik görüşlerini ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. Çalışma, dilbilgisi becerileri ile ilgili hedeflerle sınırlandırılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak likert tipi bir anket kullanılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the degree of Turkish language teachers’ opinions of the importance of course objectives and the level of accomplishment of course objectives by students. The data is gathered via a likert type instrument.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTürkçe Programıen_US
dc.subjectDilbilgisien_US
dc.subjectHedefen_US
dc.titleSekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşlerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAKÜ Uşak Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage50en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster