Orta Öğretim Kurumlarında Biyoloji Eğitiminde Kullanılan Öğretim Metotlarının Ders Öğretmenleri Açısından Değerlendirilmesi ve Öneriler
Abstract
Bu çalışmada; orta öğretim kurumlarında biyoloji eğitiminde
kullanılan metotlar üzerine çalışılmıştır. Araştırmada Biyoloji öğretim
yöntemlerini belirleyici anket kullanılmıştır. Bu anket sonucunda
öğrencilerin başarılı olmasında en etkili olan metotlar belirlenmiştir. Ayrıca
öğretim yöntemlerinin gelişmesine katkısı olabileceği düşünülen bazı
öneriler geliştirilmiştir. In this study, up to know teaching methods that have been used for
biological education in secondary school have been studied by teachers.
Research related to biology education has been compared by using inquiry
testing. As a result of this testing, the most effective methods which have
more influence on the student accomplishment have been created. In
addition, other suggestions have been developed, which together with
developing technologies, might have the potential to aid the development of
education.
Source
Sosyal Bilimler DergisiVolume
6Issue
2Collections
- Cilt 6 : Sayı 2 [18]