Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin sessiz okuma düzeyleri ( Malatya İli Örneği )
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)
Günlük hayatın içinde, ihtiyaçların giderilmesinde ve diğer
insanlarla ilişkilerde, anadili etkinliklerinden; ‘konuşma* ve ‘dinlememin
yanı sıra ‘okııma* ve ‘yazma* da gerekli olmaktadır. Gazeteleri okuyup
anlayabilmek; ...
İlköğretim 1. Kademe Fen Bilgisi Deneylerinin Yapılma Düzeyleri: Afyon İli Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003)
Bu araştırmanın amacı, İlköğretim birinci kademede görev yapan 4 ve
5. sınıf öğretmenlerinin Fen Bilgisi Dersi ünitelerinde yer elan deney ve
etkinliklerini yapma ve amaçlarına ulaşma düzeylerine ilişkin görüşlerini
tespit ...
Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2005)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim dördüncü sınıf Türkçe dersinde,
yapılandırılmış buluş yoluyla öğretimin öğrenmede kalıcılığa etkisi
incelenmek istenmiştir. Bu araştırma, 2004–2005 öğretim yılı birinci
döneminde Erzurum ...
Sosyal Bilgiler Öğretiminde “Soru Sorma Metodu’’nun Önemi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)
I. Kademede Müzik Derslerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim I. Kademede Müzik dersine giren öğretmenlerin kendi formasyonlarına dayalı olarak müzik etkinliklerini algılamalarını, müzik etkinliklerinin uygulanmasına yönelik görüşlerini ve müzik ...
İlköğretimde Ders Araç-Gereçleri Kullanımı Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)