Bölüm "Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü" 2004 için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Sağlık hizmetlerinde kalite artışının müşteri memnuniyeti üzerine etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)işletmeler artan rekabet koşullarında daha başarılı olmak için müşterilerinin beklentilerini karşılamak zorundadırlar. Bu çalışmada anket yöntemi kullanılarak bir kamu hastanesinde (Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi) ... -
Vergi kaçırma eğilimini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Uşak ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)Bu çalışmada 'vergi kaçırma eğilimi hangi faktörlerden etkilenmektedir' sorusu Uşak ilinde çeşitli sektörlerden 302 mükellef ile yapılan anketten elde edilen veriler ışığında araştırılmıştır. Genellikle teorik beklentilere ...