Ara
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
Bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisi: zincir otel işletmelerinde bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın temel amacı bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisini ortaya koymaktır. Literatürde dönüştürücü liderlerin bilgi yönetimi uygulamaları üzerindeki etkisini ...
Turizmde sürdürülebilirlik kapsamında cittaslow ve toplum temelli turizm ilişkisinin kavramsal olarak incelenmesi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, turizmde sürdürülebilirlik kapsamında Cittaslow felsefesinin
temel amaçları ve ilkelerinin incelenerek Toplum Temelli Turizm (TTT) uygulamaları ile olan
ilişkisinin saptanmasıdır. Araştırma amaçlı ...
Otel işletmelerinde dış kaynak kullanımının tercih edilmemesi: Termal oteller üzerine bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın amacı, termal otel işletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı (DKK) stratejisinin tercih edilmeme nedenlerinin saptanmasıdır. Araştırma verileri, Türkiye’de faaliyet gösteren ve DKK uygulamayan 42 adet termal otel ...
Management of on-line sales channels at hotels: Channel manager system
(2015)
Rapid development of technology has caused a dramatic change at marketing and purchase types of products in the last 20 years. This change which is also characterized by the growing rates of internet usage and ...
Termal otel işletmelerinde islami turizm konseptinin uygulanabilirliği: Yönetsel bir bakış açısı
(2018)
Bu araştırmanın temel amacı, Afyonkarahisar ilinde faaliyet gösteren turizm işletme
belgeli termal otel işletmelerinin Helal turizme yönelik uygulamalarının yönetici bakış açısıyla
değerlendirilmesidir. Araştırma amaçlı ...
İşletmelerde örtük bilginin dışsallaştırılması sürecinde insan kaynakları yönetiminin rolü: Termal oteller örneği
(2016)
Rekabet gücü yüksek işletmelerin özgün süreçlere sahip olma ve yenilikçi süreçler ile
yeni koşullara hızlı adapte olabilme yeteneği ile özdeşleştirildiği günümüz piyasa
koşulları bilgiyi işletmeler için vazgeçilmez ...
Kişilik özelliklerinin destinasyon kişiliği algısına etkisi: İzmir ili örneği
(2017)
Turizm faaliyetlerinin öznel nitelik taşıması, diğer bir ifade ile bireysel kararlara sıkı sıkıya bağlı olması, turizm ürünlerin bireylere sunumunu doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bunun doğal bir sonucu olarak turizm ...
Fuar organizatörlerinin bakış açısıyla fuar organizasyonlarının belirleyicileri ve yaşanan sorunlar
(2016)
Birçok farklı değişkenden etkilenen karmaşık yapısı ve farklı paydaşların koordi-nasyonunu gerektiren niteliği fuar organizasyonlarının anlaşılmasını bir kat daha zor ve önemli hale getirmektedir. Fuar organizasyonu sürecini ...
Toplum Temelli Turizm
(2016)
Gelecek nesillere yaşanılabilir bir dünya bırakılabilmesi amaçlı çevre koruma uygulamalarında görülen olumlu gelişmeler ve turizm hareketlerinin son dönemde eko turizm, kırsal turizm gibi doğaya dayalı faaliyetler üzerine ...
Perceived organizational support and organizational identification: The mediating role of fit to organization
(2019)
The aim of this study is to reveal the effect of perceived organizational support (POS) on organizational identification (OI) and to test the mediating role of fit to organization (FO) within the context of academicians. ...