Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Otel işletmelerinde insan kaynakları yönetim işlevi olarak koruma ve geliştirme kapsamındaki uygulamalar ve sorunlar: Afyonkarahisar örneği
(3. International Congress of Socıal Sciences, China to Adriatic, 2016)
Turizm sektörü içerisinde en çok çalışanın istihdam edildiği işletmeler arasında yer alan otel
işletmelerinde, müşteri tatmininin sunulan hizmetlerin kalitesine bağlı olması, söz konusu
işletmelerde yerine getirilen ...
Yarışmacıların demografilerinin, karar verme süreçlerinin ve motivasyonlarının incelenmesi: Ulusal aşçılar ve pastacılar şampiyonası örneği
(2018)
Bu araştırmanın amacı; ulusal aşçılık yarışmalarında yer alan katılımcıların demografik özellikleri ile bu etkinlikler hakkındaki kararlarının belirleyicileri ile motivasyon faktörlerinin belirlenmesidir. Araştırmanın ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Yerli halkın helal otellere bakış açısı: Afyonkarahisar örneği
(2. International Halal Tourism Congress, 2019)
Bu araştırmanın amacı, Afyonkarahisar’da yaşayan yerel halkın helal otellere yönelik tutumlarının belirlenmesidir. Bu doğrultuda, demografik ve helal otellerde konaklama değişkenleri açısından katılımcı tutumlarının ...
Afyonkarahisar’da eski bir gelenek: Keçecilik
(2018)
Bir toplumun veya bir milletin özünü oluşturan, farklı bir millet olmasını sağlayan en önemli özellik o toplumun sahip olduğu kültür ve gelenekleridir. Her toplumun geçmişten günümüze kadar uzanan kendi kültürlerine özgü ...
Coğrafi işaretli ürünler ve Afyonkarahisar örneği
(2. Uluslararası EMI Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018)
Türkiye, sahip olduğu ürünlerle, benzersiz doğa, kültür ve sanat zenginlikleriyle zengin bir coğrafi ürün çeşitliliğine sahiptir. Ayırt edici özelliği ile ön plana çıkan ve bulunduğu bölge ile özdeşleşen doğal ürünler, ...
Kardeş kent anlayışının turizme yansımaları: Afyonkarahisar örneği
(2017)
Amaç: Belediyelerin kardeş şehir ilişkileri sayesinde, kentler arasında kültür ve turizm
alanında işbirliğinin gelişmesi de mümkün olabilecektir. İki kent arasındaki turizm
faaliyetlerindeki işbirliğinin artmasıyla, ...