Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Antik Çağda Dokimeion (İscehisar -Afyon) mermer ocağı
(Mermer, Doğal Taş Sektörünün Dergisi, 2003)
Anadolu'daki antik ocaklann en
buyuklerinden birisi olan Iscehisar-Afyon
mermerleri Roma imparatorlugunun mermer
ihtiyaci icin onemli bir kaynak olusturmustur.
Ozellikle heykeltua~hga ve yaplsal sanat
eserlerine ...
Doğal taş işlemede kullanılan el aletleri
(Mermer, Doğal Taş Sektörünün Dergisi, 2002)
Ocaklardan cikanlan dogal taslar hicbir isleme
tabu tutulmadan oldugu gibi kullanilabilecegi gibi
cesitli aletler yardmuyla islenerek dekoratif amach
oIarak da kullamlabilir, Burada kullarulacak olan
la$1I1en onemli ...
Mermer artıklarının oluşumu ve çeşitleri
(Mermer, Doğal Taş Sektörünün Dergisi, 2006)
Hem ocak işletmeciliğinde hem de mermer işleme tesislerinde mermer üretimi sırasında mermer artıkları açığa çıkmaktadır. Bu artıkların büyük bir çoğunluğu yeniden kullanılabilir özellikte olup kısmen değişik alanlarda ...
Mermer işletmeleri çalışanlarının iş tatmini ve işletmelerinden beklentileri: Afyonkarahisar İlinde faaliyette bulunan işletmelerde gerçekleştirilen bir araştırma.
(6.Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2008)
Küreselleşen iş yaşamında yaşanan gelişmeler, işletmelerin rekabet etme koşullarında da değişimi beraberinde getirmiştir. İşletmeler bu anlamda rakiplerinden daha avantajlı şartları ele geçirmek için yönetim uygulamalarında ...
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
(Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)
Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ...
Almanya’daki perakende mağazacılık uygulamalarının incelenmesi ve Afyonkarahisar İlinde uygulanabilirlik eğitimi programı
(Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo da Vinci Hareketlilik Projesi, 2007)
Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ...