Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
(Atatürk Üniversitesi, 2001)
Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ...