Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Dekoratif doğal yapı taşlarının kullanım alanları ve çeşitleri
(Maden Mühendisleri Odası, 2003)
Yapıların döşeme ve kaplamalarında genellikle mermer, traverten, granit, andezit, bazalt ve tüf gibi doğal taş ürünleri kullanılmaktadır. Doğal taşların bunların dışındaki kullanım alanları, binaların iç ve dış mekanları, ...
Elvanpaşa (Afyon) trakiandezitlerinin jeolojisi ve yapı taşı olarak kullanılabilirliğinin araştırılması
(Osmangazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 2001)
İnşaat sektöründe doğal taşların kullanımındaki artışa paralel olarak çeşitli
doğal taşlar mermer sektöründe yer almaya başlamıştır. Afyon’un yaklaşık 45 km
batısında Elvanpaşa köyü güneyinde ve Afyon K 24 a4 paftasında ...