Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Afyon ilindeki tüketim alışkanlıkları: Kamu kurumlarında çalışanlar üzerinde yapılan bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)
Günümüzde hemen her alanda belli bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişimin pazarlama alanında yarattığı en önemli özellik tüketicilerin pazarlama faaliyetleri içerisinde kazandığı ağırlıktır. Tüketicilerin odak noktası olarak ...
Taksitli satış uygulamaları ve belirleyicileri Afyon İli Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2003)
Bu çalışmada taksitli satış uygulamaları hakkında genel tespitler yapılmıştır. Daha sonra işletmelerin taksitli satışlar hakkındaki tutumları ölçülmüştür. 188 Afyonlu işletmeye ait bilgilerde, işletmelerin taksitli satışlar ...
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Küresel rekabet sürecinde Kobi'lere yönelik ihracata dayalı büyüme stratejisi sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve Afyon Yöresi mermer işletmelerinde uygulanabilirliği
(Türkiye V. Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2006)
Globalleşme adına yaşananlar, işletmelerin faaliyetlerini global boyutta planlayıp uygulamak zorunda olduklarını göstermektedir. Çalışmada, dışa açılmada sorunlar yaşayan KOBİ'lerin dünya pazarı için üretim ve satış hedefine ...
Üniversite sanayi işbirliği: AB projeleri kapsamında Afyonkarahisar örneği
(4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 2015)
İktisadi rekabet koşullarının her geçen gün değişim gösterdiği günümüz iş dünyasında özgün projeler geliştirme zorunluluğu önemini arttırmaktadır. Bahse konu olan proje çalışmalarının multidisipliner bir içerik taşımasının ...
Mermer işletmeleri çalışanlarının iş tatmini ve işletmelerinden beklentileri: Afyonkarahisar İlinde faaliyette bulunan işletmelerde gerçekleştirilen bir araştırma.
(6.Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2008)
Küreselleşen iş yaşamında yaşanan gelişmeler, işletmelerin rekabet etme koşullarında da değişimi beraberinde getirmiştir. İşletmeler bu anlamda rakiplerinden daha avantajlı şartları ele geçirmek için yönetim uygulamalarında ...
Afyon Meslek Yüksekokulunda yürütülen derslerin proje çalışmalarıyla desteklenmesi ve öğrenci kariyerine etkileri
(UMYOS, 2013)
Bilindiği üzere Meslek Yüksek Okulları lise ve dengi okullardan sonra, öğrencilere tercih ettikleri alanlarda iki yıl yükseköğretim imkânı veren okullardır. Meslek Yüksek Okullarının 1982 yılında üniversitelere bağlanmasıyla ...
Türkiye kitap okuyor mu?
(Gençlik ve Kültürel Mirasımız – Youth and our Cultural Herıtage, Uluslararası Kongre, 2014)
Çalışmamıza konu olan başlık 2013 yılının son yarısında Afyon Kocatepe Üniversitesi Afyon Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü öğrencilerinin geleneksel olarak gerçekleştirdikleri proje uygulamasının içeriğini ...
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
(Atatürk Üniversitesi, 2001)
Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ...
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
(Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)
Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ...