Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Kişilik özelliklerinin destinasyon kişiliği algısına etkisi: İzmir ili örneği
(2017)
Turizm faaliyetlerinin öznel nitelik taşıması, diğer bir ifade ile bireysel kararlara sıkı sıkıya bağlı olması, turizm ürünlerin bireylere sunumunu doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bunun doğal bir sonucu olarak turizm ...
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Öğretim üyelerinin müslüman dostu konaklama İşletmelerine yönelik tutumlarının belirlenmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Turizm sektöründe helâl uygulamalar, konaklama hizmetleri başta olmak üzere, ulaşım hizmetleri ve terminaller, sağlık hizmetleri, alış veriş ve kongre merkezleri, spor ve etkinlik alanları, tur operatörleri ve seyahat ...
Türkiye’de faaliyet gösteren müslüman dostu konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
(2017)
Son yıllarda turizm işletmeleri arasında doğrudan muhafazakâr misafirlere odaklanan konaklama işletmelerinde artış görülmektedir. Bu çalışma Müslüman dostu konaklama işletmelerinin (MÜDOKİ) Türkiye’deki mevcut potansiyel ...