Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İnternette uluslararası pazarlama: Fındık ve mamulleri ihracatçısı işletmelerin web siteleri üzerine bir inceleme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005)
Günümüzde internet, bir işletmenin uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğü sağlamasında anahtar faktörlerden birisidir. Bu çalışmanın amacı, fındık ve mamulleri ihracatçısı işletmelerin pazarlama faaliyetlerinde interneti ...
İhracatçı işletmeleri ihracatçı olmayan işletmelerden ayıran özellikler ve zeytinyağı sektöründe bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)
Günümüzdeki globalleşme olgusu nedeniyle işletmelerin dış pazarlara yönelmeleri artık kaçınılmaz hale gelmiştir. Dış pazarlara yönetmenin en kolay ve az riskli yolu olan ihracat, işletmeler açısından olduğu kadar, ülke ...