Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerini Değerlendirme Çalışmalarına İlişkin Görüşleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)
Yaratıcı yazma, yazma çalışmalarını sıkıcılık ve tekdüzelikten
kurtaran, öğrenciler açısından ilgi çekici bir süreçtir. Bu süreçte çocuk duygu
ve düşüncelerini serbest bir Şekilde, hiçbir baskı unsuru olmadan ve
yargılanmadan ...
Hizmet İçi Eğitim Programlarının Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)
Bu araştırmanın temel amacı, hizmet içi eğitim programlarını
ortaöğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin görüşleri doğrultusunda
değerlendirmektir. Araştırmanın örneklemini Malatya ili Belediye sınırları
içinde uygun ...
İlköğretim 1. Kademe Ders Kitaplarının Öğrenci Düzeyine Uygunluğu
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmada, Uşak Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Anabilim
Dalında vermiş olduğum “Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi” dersinde,
öğrencilerin, ders kitaplarını “hermeneutik” ve “içerik analizi” yöntemlerini
kullanarak ...