Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöçoğlu, Volkan
dc.date.accessioned2019-12-11T12:30:57Z
dc.date.available2019-12-11T12:30:57Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationGöçoğlu, V. (2019). "Türkiye'de Merkezi Yönetimin Sosyal Medya Kullanımı: Bakanlıkların Twitter Hesapları Üzerine Bir Analiz", Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, 2(2): 422-444.en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/818991
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7419
dc.description.abstractİnternet kullanımının dünya genelinde yaygınlaşması ile birlikte internet tabanlı uygulama ve yazılımları da gelişmiş ve çeşitlenmiştir. Bu gelişme neticesinde internet tek taraflı bilgi paylaşım ağı olmaktan öteye giderek insanların ve kurumların bilgiyi birbirleriyle etkileşimde bulunarak paylaştığı bir platform haline gelmiştir. Sosyal medya bu durumun bir yansıması olarak ortaya çıkmıştır. Sosyal medya kullanımı özellikle 2000’li yılların başından bu yana önemli ölçüde yaygınlaşmıştır. Son yıllarda devlet kurumları da sosyal medyayı aktif kullanır hale gelmiştir. Bu çalışma, Türkiye’deki bakanlıkların sosyal medya kullanımlarını önde gelen bir sosyal medya platformu olan Twitter üzerinden analiz etmektedir. Çalışmada, bakanlıkların 2019 yılında paylaştıkları toplam 8883 adet tweet incelenerek, kurumların bu tweetleri hangi amaçlarla paylaşıldığı belirlenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractWith the widespread use of the Internet, internet-based applications and software have developed and diversified. As a result of this development, the internet has become more than a unilateral information sharing network and has become a platform where people and institutions interact and share information eachother. Social media has emerged as a reflection of this situation. The use of social media has increased considerably since the beginning of the 2000s. In recent years, government agencies have become active users of social media. This study analyzes the social media usage of ministers in Turkey on the scope of Twitter which is a leading social media platform. In this study, a total of 8883 tweets shared by the ministries in 2019 were examined and the purpose of the sharing was tried to be determined.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMerkezi Yönetimen_US
dc.subjectBakanlıklaren_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.titleTürkiye’de merkezi yönetimin sosyal medya kullanımı: Bakanlıkların Twitter hesapları üzerine bir analizen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalUluslararası Yönetim Akademisi Dergisien_US
dc.departmentDinar Uygulamalı Bilimler Yüksekokuluen_US
dc.authorid0000-0002-7036-2416en_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.startpage422en_US
dc.identifier.endpage444en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöçoğlu, Volkan


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Makaleler [8]
    Makale, olgu sunumu, editöre mektup vb.

Basit öğe kaydını göster