Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöksel, Türker
dc.contributor.authorKahraman, Mehmet
dc.date.accessioned2019-12-23T07:15:47Z
dc.date.available2019-12-23T07:15:47Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.citationGÖKSEL Türker, KAHRAMAN Mehmet, “Afyon Meslek Yüksekokulunda Yürütülen Derslerin Proje Çalışmalarıyla Desteklenmesi ve Öğrenci Kariyerine Etkileri - Supporting Lectures By Project Studies And Their Effects To The Student Career İn Afyon Vocational School, 3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları – UMYOS2013 Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Ardahan, 2-4 Ekim 2013, s.47-48en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7618
dc.description.abstractBilindiği üzere Meslek Yüksek Okulları lise ve dengi okullardan sonra, öğrencilere tercih ettikleri alanlarda iki yıl yükseköğretim imkânı veren okullardır. Meslek Yüksek Okullarının 1982 yılında üniversitelere bağlanmasıyla ülkemizdeki önemi ve tercih edilebilirliği artış göstermiştir. Ülkemizde Meslek Yüksek Okullarının hizmete sokulmasındaki ana amaç; iş dünyasının ihtiyacı olan ara kademe meslek elemanlarının öğretimini gerçekleştirmektir. Ülkemizde; yetişmiş ve liyakatli insan gücüne, artan rekabet şartlarında yaşanan değişimin de etkisiyle daha fazla ihtiyaç hissedilmesi bu eğitim kurumlarına duyulan ihtiyacı da arttırmıştır. Küreselleşen dünya şartlarında, özellikle sanayileşmiş ülkelerde mesleki ve sosyal alanda kendini yetiştirmiş insan birikimine daha fazla ihtiyaç duyulmaktadır. Bu bağlamda uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğünün sağlanması amacıyla mesleki eğitim son yıllarda çok daha fazla önem kazanmıştır. Bu nedenle Türkiye’de mesleki eğitimin kalitesinin iyileştirilmesi ve yaygınlaştırılması zorunlu hale gelmiştir. Meslek Yüksekokullarındaki kaliteli eğitim koşullarının sağlanmasında; devlet, öğretim elemanları, öğrenciler ve hizmet verilecek sektör temsilcileri yönünden irdelenerek organizasyonun tüm paydaşlarının beklentilerine uygun çalışma ve planlamalar yapılması zorunluluk halini almıştır. Meslek Yüksekokullarından beklentiler kâğıt üzerinde bu kadar değerli ve önemli iken uygulamada bahse konu olan kurumlara gereken önem ve özenin gösterildiğinden bahsedebilmek mümkün değildir. Bu çelişkili tutum ve davranışlar, Meslek Yüksekokullarına toplumsal algının istenilen önem düzeyinde gelişmemesini de beraberinde getirmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherUMYOSen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUMYOSen_US
dc.subjectAfyonen_US
dc.subjectYüksekokulen_US
dc.subjectMesleken_US
dc.subjectDersen_US
dc.subjectÖğrencien_US
dc.subjectKariyeren_US
dc.titleAfyon Meslek Yüksekokulunda yürütülen derslerin proje çalışmalarıyla desteklenmesi ve öğrenci kariyerine etkilerien_US
dc.title.alternativeSupporting lectures by project studies and their effects to the student career in Afyon vocational schoolen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journal2013 Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabıen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Afyon Meslek Yüksekokuluen_US
dc.authorid0000-0002-0855-5129en_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.startpage47en_US
dc.identifier.endpage48en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöksel, Türker
dc.contributor.institutionauthorKahraman, Mehmet


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Makaleler [69]
    Makale, olgu sunumu, editöre mektup vb.

Basit öğe kaydını göster