Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöksel, Türker
dc.contributor.authorÖzmen, Alparslan
dc.contributor.authorÖz, Fuat
dc.date.accessioned2019-12-24T10:40:55Z
dc.date.available2019-12-24T10:40:55Z
dc.date.issued2001en_US
dc.identifier.citationGÖKSEL Türker, ÖZMEN Alparslan, ÖZ Fuat, (2001). Popüler Kültür Öğelerinin Pazarlama Açısından Önemi Ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Personelinin Kültürel Tüketim Profili Üzerine Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi. 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, s:331en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7654
dc.description.abstractKitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması gereken kültürel ürünlerdir. Popüler kültür, çoğunlukla kitle iletişim araçları olarak da anılmaktadır. Bu çalışmamız da; popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve alan çalışmasında Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik personelinin tercihleri belirlenmeye çalışılmıştır. Akademik personelin kitap, dergi, gazete okuma, İnternet kullanma gibi mesleki yönlerini geliştirmeye yönelik çabaları ölçülmeye çalışılmıştır. Ayrıca akademik personelin sosyal faaliyetlere katılımları da ortaya çıkarılmıştır. Bu bağlamda, akademik personelin, müzik dinleme, spor yapma ve eğlenme alışkanlıklarına yönelik bulgular elde edilmiştir.en_US
dc.description.abstractBecause of development in mass communication technologies, mass communication tools put impact. their importance in all social levels in every passing day. In this context; popular culturel elements might be considered as cultural products. Popular culture refers to as mass communication tools. In this study the importance of popular culture components have been examined in terms of marketing.Then the preference of Afyon Kocatepe University’s academic personnels have been studied to define their profile of cultural consumption in a field study. In this study the extend of the mass communication tools used by the academic personnel have been determined in detail. Furthermore, we tried to determine the academician activities- reading variant books, magazine, journal, newspapers and using internet - related to their field and other social activities that contrubute to their academic career. Also it has been examind to expose the degree of the participation in the sovcial activities by the academic personnel. İn this context academic personnel’s habit of the listing to the music, doing sports and entertaining were tried to examind.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAtatürk Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPopüler Kültüren_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectAkademiken_US
dc.subjectPersonelen_US
dc.subjectTüketimen_US
dc.subjectProfilen_US
dc.titlePopüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journal6. Ulusal Pazarlama Kongresien_US
dc.departmentAfyon Meslek Yüksekokuluen_US
dc.authorid0000-0002-0855-5129en_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage331en_US
dc.identifier.endpage331en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöksel, Türker
dc.contributor.institutionauthorÖzmen, Alparslan
dc.contributor.institutionauthorÖz, Fuat


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Makaleler [69]
    Makale, olgu sunumu, editöre mektup vb.

Basit öğe kaydını göster