Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Yabancı turistlerin satın alma karar sürecinde kültürel varlıkların etkisi: Konya örneği
(2010)
Her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de son yıllarda yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmelerin etkisiyle tüketim algısında ve davranışlarda değişiklikler ortaya çıkmıştır. Sürdürülebilir ...
Eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tüketici algılamaları
(2013)
Bu çalışmanın amacı, eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarının tüketici
bakış açısıyla değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda çalışmada kurumsal sosyal sorumluluk kavramı
açıklanmakta ve özellikle ...
The effect of servant leadership on psychological empowerment and organizational ıdentification
(2019)
Purpose – The aim of this study is to determine the effects of servant leadership on
psychological empowerment and organizational identification.
Design/methodology/approach – Within the context of quantitative research ...