dc.contributor.author | Şakar, Nurhan | |
dc.date.accessioned | 2014-12-11T08:42:09Z | |
dc.date.available | 2014-12-11T08:42:09Z | |
dc.date.issued | 2001-06 | |
dc.identifier.citation | Şakar, A . (2001). YÖNETİM DESTEK SİSTEMLERİNİN UZAKTAN ÖĞRETİM ORGANİZASYONLARINDAKİ YERİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 3 (1) , 79-96 | |
dc.identifier.issn | 1302-1966 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/1259 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61250/912309 | |
dc.description.abstract | Geçtiğimiz yüzyılda bilgi çağı ile birlikte yaşantımıza giren teknolojik yenilikler hem üretim hem de hizmet organizasyonlarının faaliyetlerine farklı bir bakış açısı getirmiştir. Özellikle bilgisayar teknolojisi, organizasyonun hedeflediği amaca uygun kullanıldığı zaman son derece önemli yararları vardır. Eğitim veren
organizasyonlarda, çağın gereği olan bilgisayar teknolojilerinden hem eğitim ve öğretimde hem de yönetim faaliyetlerinde
faydalanılmaktadır. Özellikle uzaktan öğretim gibi yaygın eğitim ve öğretim veren organizasyonlar için bilgisayara dayalı yönetim destek sistemlerinin ayrı bir yeri ve önemi vardır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yönetim Destek Sistemleri | en_US |
dc.subject | Uzaktan Öğretim | en_US |
dc.subject | Organizasyon | en_US |
dc.title | Yönetim destek sistemlerinin uzaktan öğretim organizasyonlarındaki yeri | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.department | Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 79 | en_US |
dc.identifier.endpage | 95 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |