Müşteri sadakati ve müşteri için değer yaratma
Künye
Karaca, D . (2001). MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 3 (1) , 125-136Özet
Bilgisayar ve enformasyon teknolojisindeki dramatik değişim insanların yaşam biçimleri ve tüketim tarzlarında sürekli bir değişime yol açmaktadır. İşletmeler ise ayakta kalabilmek için bu değişim yönünde müşterileri ile yeni iletişim biçimleri kurarak, yeni başarı stratejileri oluşturmak zorundadırlar. Günümüz müşteri anlayışına en uygun strateji; müşteri merkezli bir işletme yapısının oluşturulması ve müşteri için değer yaratma kavramı olarak karşımıza çıkmaktadır. Müşteri için değer yaratma kavramı işletmeler açısından aynı zamanda müşteri sadakatini sağlama ve böylece rakiplere karşı müşterileri elde tutma ve kârlılığı arttırmada en önemli unsurlardan biri olarak değerlendirilmektedir.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
3Sayı
1Bağlantı
http://hdl.handle.net/11630/1262https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61250/912315
Koleksiyonlar
- Cilt 3 : Sayı 1 [16]