Konu "Hizmet Pazarlaması" için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Hizmet sektöründe fiziksel kanıtların tüketici davranışlarına etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmada hizmet çevresi unsurlarının bireylerin duygusal durumlarına ve davranışsal tepkilerine olan etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada verilerin toplanması ve analizinde nitel araştırma yöntemlerinden ... -
Müşteri memnuniyetinin artırılmasında hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik bir araştırma: Niğde ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2009-06)Hizmetlerin soyut ve ayrılmazlık özelliği, hizmet kalitesinin kontrolünde ve müşteriler açısından değerlendirilmesinde sorunlara neden olmaktadır. Bundan dolayı hizmet kalitesinin ölçülmesi için çeşitli yöntemler ... -
Otel işletmelerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları: Zonguldak, Karabük ve Bartın illerinde bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2013-12)Otel işletmelerinin temel özellikleri kapsamında amaçlarını gerçekleştirebilmelerinde müşteri beklenti ve memnuniyetini sağlayabilmek ve devam ettirebilmek anahtar rol oynamaktadır. Müşteriyle uzun dönemli ilişkilerin ... -
A qualitative research on service environment and user interaction in hotel chains
(2015)Bu çalışmada otel yöneticileri ve misafirlerin hizmet ortamı unsurları ile girdikleri etkileşimleri konu alan bir araştırma yapılmıştır. Zincir otel işletmelerinde hizmet ortamı içinde atmosfer oluşturmak ... -
Yerel katılımın belediyelerde hizmet pazarlamasına etkisi: Kırıkkale ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014-06)Bu çalışmada yerel halkın mahalli, müşterek nitelikteki işlerin görülebilmesi için karar alabildiği yerel yönetim birimlerinden en etkilisi olan Belediyelerin, hizmet pazarlaması fonksiyonlarında yerel katılımın etkisi ve ...