Ara
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
Yiyecek İçecek Servisi Bölümü İşgörenlerinin Hizmet İçi Eğitiminin İş Tatminine Etkisi: Afyonkarahisar’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Otel işletmeleri emek yoğun ve hizmet üretim ve tüketiminin eş zamanlı olduğu işletmelerdir. Bu özelliği nedeniyle sektörde müşteri ile hizmeti sunan işgörenler arasındaki etkileşim müşteri memnuniyetinin oluşturulmasında ...
Marka Konumlandırmada Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Rolü: Afyonkarahisar İlindeki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Günümüzde değişen tüketici anlayışı nedeniyle sosyal sorumluluk kampanyalarına verilen önem artmaktadır. Sosyal sorumluluk bilinci artan müşteriler, çevreye ve toplumsal sorunlara karşı duyarlılık gösteren işletmeleri daha ...
Otellerin Mutfak Bölümünde Yöneticiye Duyulan Güvenin Örgütsel Bağlılığa Ve İş Tatminine Etkisi Üzerine Bir Uygulama: Antalya Ve Çevresindeki Otel İşletmeleri Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmanın amacı otel işletmelerinde yöneticiye duyulan güvenin, örgütsel bağlılık ve iş tatmini üzerinde ne düzeyde etkisinin olduğunu ortaya koymaktır. Araştırma amaçlı veriler nicel araştırma yöntemlerinden anket ...
Otel işletmelerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları: Zonguldak, Karabük ve Bartın illerinde bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2013-12)
Otel işletmelerinin temel özellikleri kapsamında amaçlarını gerçekleştirebilmelerinde müşteri beklenti ve memnuniyetini sağlayabilmek ve devam ettirebilmek anahtar rol oynamaktadır. Müşteriyle uzun dönemli ilişkilerin ...
Otel işletmelerinde işgörenlere sağlanan çalışma haklarının, örgütsel güven iklimi algısı üzerine etkisi: Kuşadası örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Emek yoğun faaliyet gösteren otel işletmelerinde misafir memnuniyeti büyük ölçüde işgörenlerin hizmet sunumu performanslarına bağlıdır. Dolayısıyla otel işletmelerinde işgörene verilen değer, başarının temel unsurlarından ...
Örgütsel sessizliğin örgüt sağlığına etkisi: Afyonkarahisar’daki otel işletmeleri üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı örgütsel sessizliğin örgüt sağlığını ne düzeyde etkilediğini saptamaktır. Araştırma kapsamında veriler Afyonkarahisar Merkez ilçesinde faaliyet gösteren otel işletmeleri işgörenlerinden anket yoluyla ...
Kadın işgörenlerin karşılaştığı sorunların iş bırakma eğilimlerine etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016)
Dünya nüfusunun yarısını (%49,7) oluşturarak önemli bir paya sahip olan kadının, çalışma
yaşamındaki önemi de büyüktür. Üstelik çalışma yaşamında yer alan kadınların, gerek ev işleri ve gerek
annelik rollerinden dolayı ...
Güçlendirmede yönetici ve işgören algılamalarının karşılaştırılması
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmeleri yöneticilerinin güçlendirme kapsamındaki uygulamalarının, işgören beklentilerini
karşılayıp karşılamadığını; yönetici ve işgören algılamaları çerçevesinde belirleyebilmektedir. ...
Otel işletmelerinde insan kaynakları yönetim işlevi olarak koruma ve geliştirme kapsamındaki uygulamalar ve sorunlar: Afyonkarahisar örneği
(3. International Congress of Socıal Sciences, China to Adriatic, 2016)
Turizm sektörü içerisinde en çok çalışanın istihdam edildiği işletmeler arasında yer alan otel
işletmelerinde, müşteri tatmininin sunulan hizmetlerin kalitesine bağlı olması, söz konusu
işletmelerde yerine getirilen ...
Duygusal emek kişilik özellikleri ile ilişkili mi? Otel çalışanları üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, otel çalışanlarının kişilik özelliklerinin sergiledikleri duygusal emek ile ilişkisini belirleyebilmektedir. Bu kapsamda Bodrum’da faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmelerindeki 402 çalışanlarına ...