Yazar "Özdemir, Şuayıp" için listeleme
-
Afyon Çevresindeki yumurta üretim çiftliklerin işletmecilik anlayışı
Özdemir, Şuayıp; Akıncı, Zehra; Bayram, İsmail (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2001-06)Bu çalışma ile yumurta üretim işletmeleri olarak Afyon’daki çiftlikler, işletme yönetimi, üretim ve pazarlama açısından İncelenmektedir. Afyon civarında bulunan 300’e yakın çiftlikten 59’u ömeklem olarak alınmıştır. Araştırma ... -
Afyonkarahisar’da Uluslararası termal turizm destinasyonu oluşturma potansiyelinin analizi
Çelik, Sabri (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Bu çalışmanın amacı, Afyonkarahisar’da uluslararası termal turizm destinasyonu oluşturma yönünde gösterilen çabalara bilimsel çerçevede katkı sağlamaktır. Ayrıca ulaşılacak sonuçların benzer turizm destinasyonları için de ... -
Avrupa Birliği Ve Türkiyede Tüketici Hakları Mevzuatının Karşılaştırmalı Analizi
Karagöz, Ömer Yavuz (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Avrupa Birliği ve Türkiye’de Tüketici Haklarının karşılaştırmalı olarak ele alındığı bu çalışmada, birinci bölümde tüketici kavramı ve yasal dayanağı üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, Türkiye’de uygulanmakta olan 4822 ... -
Doktorların Toplumsal İmajı: Afyon İlinde Bir Araştırma
Özdemir, Şuayıp (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006)Bu çalışmada Afyon il merkezinden 360 kişiye uygulanan anket ile doktorların toplumsal imajının tespit edilmesi amaçlanmıştır. Elde edilen sonuçlara Afyon halkının tıp doktorları imajı olumsuz sayılabilecek niteliktedir. ... -
İnsertlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Mere, Şadıman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmada satış geliştirme faaliyeti olan insertlerin kullanım amaçlarına, içeriklerine, firmaya sağlamış olduğu avantaj- dezavantajlara ve firmaların insertlerin etkinliğini arttırmak için başvurdukları yöntemlere ... -
Perakendecilikte Reklam ve Halkla İlişkiler ve Afyon İlinde Bir Uygulama
Yaman, Fikret (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)Bu araştırmada perakendecilik, perakendecilikte reklam ve halkla ilişkiler kavramları incelenmiştir. Bu amaçla Afyon’da üç büyük yerel perakendeci olan Sarıdere, Seçkin ve Yabuz süpermarketlerinden alışveriş yapan müşterilerin ... -
A qualitative research on service environment and user interaction in hotel chains
Avan, Ali; Özdemir, Şuayıp (2015)Bu çalışmada otel yöneticileri ve misafirlerin hizmet ortamı unsurları ile girdikleri etkileşimleri konu alan bir araştırma yapılmıştır. Zincir otel işletmelerinde hizmet ortamı içinde atmosfer oluşturmak ... -
Reklamcılık Sektöründe Reklam Etiği Algılamasının Değerlendirilmesi
Yaman, Fikret (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Reklam, meydana getirilmesinden tüketiciye ulaştırılmasına kadar birçok aşamadan geçer. Bu aşamaların her birinde belirli paydaşlar vardır. Bu paydaşlar reklam verenler, reklam ajansları, medya ve tüketicilerdir. Paydaşların ... -
Reklamlarda Hizmet Kalitesi Boyutlarının Kullanılması
Güney Akın, Kader (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Reklam; herhangi bir ürünün ya da hizmetin bedeli ödenerek yapılan tanıtım faaliyetleridir. Hizmet; bir kişinin ya da bir işletmenin başka bir kişiye ya da işletmeye sunduğu, insanların ihtiyaçlarını doyuma ulaştıran ve ... -
Termal Otel Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Kuzu, Ömer (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmanın amacı, termal otel web sitelerinin tasarımında ön plana çıkan unsurları tespit etmektir. Burada teknik özellikler ve pazarlama amacıyla kullanılan özellikler ayrı ayrı ele alınmıştır. Ayrıca termal otellerinin ... -
Tüketici Algısı Açısından Kurumsal İtibar İle Marka Değeri İlişkisi
Özgöz, Ayşe (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Kurumsal itibar, kurumun çalışmalarından etkilenen ve kurumu etkileyen çevrenin oluşturduğu kurumsal paydaşların kurum hakkındaki rasyonel ve duygusal değerlendirmelerinden oluşmaktadır. Marka değeri ise işletmenin sahip ... -
Türkiye'de reklam ahlakı: Sorunlar ve çözüm önerileri
Özdemir, Şuayıp; Yaman, Fikret (İlke İgiad, 2015)Reklam, reklam mecralarındaki gelişmelerle beraber önemini artırmış ve neredeyse günlük hayatın vazgeçilmezleri içerisinde yer almıştır. Insanlar, hayatın her alanında ve her zaman dilimi içerisinde reklamlara istemeyerek ... -
Yenilik ve İşletme Performansı: Gıda Odaklı Perakendecilikte Bir Araştırma
Gülşen, İzzet; Özdemir, Şuayıp (2018)Yenilik, son yıllarda giderek artan bir şekilde pek çok sektörde üstün işletme performansının önemli bir unsuru olarak görülmektedir. Perakendecilik sektörü de bunlardan istisna değildir. Yenilikler ve uygulamaları ...