Yazar "Özer, Erdal" için listeleme
-
Coğrafi işaretli gastronomik ürünlerin şehir markalaşmasına etkileri: Uşak tarhanası örneği
Kök, Gürkan (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Değişen tüketici tercihleri ve artan rekabet koşullarında önemli ekonomik getiriye sahip turizmden pay alabilmek için şehir markalaşmasının etkili bir hale geldiği görülmektedir. Şehirlerin markalaşmasında etkili olan ... -
Otel yiyecek içecek bölümlerinde güçlendirmenin İşgören performansına ve işten ayrılma niyetine etkisi: Afyonkarahisar’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama.
Özer, Erdal; Özdoğan, Osman Nuri (9. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 2018)Günümüzde, işletmelerin rekabet gücü elde etmek amacıyla sahip oldukları tüm kaynakları etkin bir şekilde kullanmaları gerekmektedir. Bu kaynaklar içerisinde özellikle insan kaynakları, emek yoğun otel işletmeleri açısından ... -
Personel güçlendirmenin işgörenlerin iş performansına etkisi: Afyonkarahisar örneği
Özer, Erdal; Özdoğan, O. Nuri (İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)Personel güçlendirme, işgörenlere yetki ve güç devredilerek işleri ile ilgili konularda bağımsız kararlar almalarını sağlayan yönetsel bir anlayış olarak tanımlanabilir. Davranışsal ve psikolojik boyutları bulunmaktadır. ... -
Turizm ve otel işletmeciliği önlisans programı öğrencilerinin genel staj sorularının belirlenmesine yönelik bir araştırma
Özer, Erdal; Yılmaz, Hatice (UMYOS, 2017)Turizm ve otel işletmeciliğinde okuyan öğrencilerin turizm sektörüne yönelik görüşleri daha çok staj dönemlerinde şekillenmeye başlamaktadır. Ancak staj sürecinde zaman zaman gerek eğitim kurumu, gerek işletme ve gerekse ... -
Yiyecek içecek bölümü çalışanlarının iş performansı ve işten ayrılma niyetlerine ilişkin algı düzeylerinin belirlenmesi: Afyonkarahisar örneği
Özer, Erdal; Özdoğan, Osman Nuri (Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2019)Otel işletmelerinde verilen hizmetlerin niteliği gereği müşteri istek ve beklentilerinin hızlı bir şekilde karşılanması gerekmektedir. Bu nedenle yüksek iş performansına sahip nitelikli işgörenlerin işletmelere ... -
Yiyecek İçecek Servisi Bölümü İşgörenlerinin Hizmet İçi Eğitiminin İş Tatminine Etkisi: Afyonkarahisar’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Özer, Erdal (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Otel işletmeleri emek yoğun ve hizmet üretim ve tüketiminin eş zamanlı olduğu işletmelerdir. Bu özelliği nedeniyle sektörde müşteri ile hizmeti sunan işgörenler arasındaki etkileşim müşteri memnuniyetinin oluşturulmasında ...