Yazar "Emir, Oktay" için listeleme
-
Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Otel Hizmetlerine Yönelik Değerlendirmeleri: Afyonkarahisar Örneği
Kılıçkaya, Şensoy (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)İnsanları turizm faaliyetlerine yönelten nedenlerden biri de sağlık problemlerinden kaynaklanan seyahat faaliyetleridir. Sağlık turizmi olarak adlandırılan bu faaliyetler içerisinde, çeşitli şifalı suların sağlık amaçlı ... -
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
Göksel, Türker; Pekyaman, Asuman; Emir, Oktay (Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ... -
Konaklama Tesisleri Etkinlik Analizi
Emir, Oktay; Özgür, Ersan (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2008)Günümüzde gelişen ekonomik ve sosyal ilişkiler seyahatleri artırarak daha fazla kişinin evleri dışında geçici konaklama yapmasına neden olmaktadır. Bu yönüyle konaklama işletmeleri değişen ve gelişen yapısıyla önemli ... -
Konya'yı Kültürel Amaçlarla Ziyaret Eden Yabancı Turistlerin Satın Alma Karar Sürecinin Değerlendirilmesi
Avan, Ali (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Artan küresel rekabet ortamında yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmeler, her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de tüketim algısında ve davranışlarda değişikliklere neden olmuştur. Sürdürülebilir turizm anlayışının ... -
Otel işletmelerinde işe alıştırma eğitimi Ankara'da bir araştırma
Emir, Oktay; Avan, Ali (2010)Hizmet içi eğitim ve geliştirme faaliyetlerinin ilk ve en önemli adımı olan işe alıştırma eğitimi; yeni iş ortamına mümkün oldukça kısa bir sürede uyum sağlamak durumunda olan işgörenleri, yeni çevrelerine hazırlayan; yeni ... -
Otel İşletmelerinde Müşterilerin Hizmet Beklentileri ve Memnuniyet (Tatmin) Düzeylerinin Değerlendirilmesi: Antalya’da Bir Araştırma
Emir, Oktay (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Otel işletmelerinin ürün ve hizmetlerinin üretimi, pazarlaması, müşteriye sunumu ve sunumda müşterilerle birebir ilişki kurma zorunluluğu; otel işletmelerinin diğer işletmelere göre farklılıklarını yaratan, aynı zamanda ... -
Turizm alanında önlisans eğitimi alan öğrencilerin staj öncesi ve sonrası görüşlerinin karşılaştırılması Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
Emir, Oktay; Pelit, Elbeyi; Arslan, Soner (Özel Akademi Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2010)Bu araştırmanın amacı turizm alanında önlisans eğitimi alan öğrencilerin, staj öncesi ve sonrası görüşlerinin karşılaştırılmasıdır. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak anket tekniğinden faydalanılmış olup, oluşturulan ... -
Turizm işletmeciliği ve otelcilik programı öğrencilerinin staj uygulamaları hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
Emir, Oktay; Arslan, Soner; Kılıçkaya, Şensoy (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008-12)Turizm sektöründe gelişimin sağlanabilmesi ve rekabetin sürdürülebilmesinde bu sektörün çalışanları hayati öneme sahiptirler. İyi bir eğitim almış ve alanında deneyimli çalışanlar yalnızca işletmeler arasındaki rekabetin ... -
Üç yıldızlı otel işletmelerinde müşteri memnuniyeti üzerine bir araştırma
Emir, Oktay; Kılıç, Gonca; Pelit, Elbeyi (Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2010)Bu araştırmada, Antalya’da faaliyet gösteren üç yıldızlı otel işletmelerinde konaklayan müşterilerin, sunulan hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada veriler anketle toplanmış ... -
Üniversite mezunu çalışanların bakış açısıyla otel işletmelerinin sorunları Antalya'daki 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
Pelit, Elbeyi; Emir, Oktay; Günay, Fatih (2010)Bu araştırmanın amacı, üniversite düzeyinde eğitim almış otel işletmeleri çalışanlarının bakış açısıyla, otel işletmelerinin karşı karşıya kaldığı sorunların belirlenmesidir. Otel işletmelerinin sorunlarının belirlenmesine ... -
Yabancı turistlerin satın alma karar sürecinde kültürel varlıkların etkisi: Konya örneği
Emir, Oktay; Avan, Ali (2010)Her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de son yıllarda yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmelerin etkisiyle tüketim algısında ve davranışlarda değişiklikler ortaya çıkmıştır. Sürdürülebilir ... -
Yerli Turistlerin Seyahat Özellikleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir araştırma
Emir, Oktay; Kılıç, İbrahim; Temeloğlu, Erdem (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2010)Günümüz turistinin, turistik ürün satın alma davranışlarında giderek çok daha seçici olması ve müşteri profilindeki önemli değişikler, seyahat endüstrisini, hem arz hem de talep yönünde hızlı değişikliklere yöneltmektedir. ...