Yazar "Ergülen, Ahmet" için listeleme
-
Banka çağrı merkezlerinde bekleme ve müşteri ilişkiler yönetimi: Bir kamu bankası uygulaması
Kazan, Halim; Ergülen, Ahmet; Çoruhlu, Nermin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012-06)Hizmet sistemlerinde, özellikle de çağrı merkezlerindeki kuyruklar hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Ancak bekleme süresindeki artışlar müşteri kayıplarına neden olmaktadır. Bu kuyrukları en aza indirerek ... -
Kredili sistemde başarının belirlenmesi (bağıl değerlendirme)
Gündoğan, Halil; Ergülen, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2000-12)Ölçme sonuçları toplandıktan ve değerlendirmede kullanılacak bir ölçüt belirlendikten sonra , değerlendirme işlemi yapılır.Bağıl değerlendirmede bir öğrencinin başarısı sınıftaki öteki öğrencilerin puanlarına ve başarısına ... -
Türkiye’deki Üniversitelerin İşletme İktisat ve Kamu Yönetimi Programlarında Çevre Eğitiminin Verilmesine Yönelik Bir Araştırma
Bekiş, Tuba; Ergülen, Ahmet; Büyükkeklik, Arzum (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2011-06)İşletmelerde ve kamu kurumlarında orta ve üst düzey yöneticiler olarak görev yapması beklenen işletme, iktisat ve kamu yönetimi lisans programları mezunlarının işletmelerin ve kamu kurumlarının sebep olabilecekleri çevre ... -
Ürünlerin dağıtım problemlerinde tamsayılı doğrusal programlama modeli: Türk firması örneği
Ergülen, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)Karar verme teorisinde geliştirilen matematiksel modeller, çok karmaşık problemlerin çözümünde olumlu sonuç alınması ve optimal kararın verilmesinde kolaylık sağlamaktadır. Bu modeller özellikle işletme yöneticilerinin ...