Yazar "Sandıkçı, Mustafa" için listeleme
-
Afyonkarahisar’ın Rekreasyon Alan ve Faaliyetlerinin Konaklama Süresi Üzerindeki Etkisi
Sandıkçı, Mustafa; Günay, Fatih (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)Tatil anlayışı günümüzde sektörel gelişim ve rekabet ile yeni ürünlerin ortaya konması, profesyonel turizm hizmeti sunumu gibi nedenlere değişmiştir. Destinasyona bağlı nedenlerin yanı sıra bireysel nedenler de, tatil ... -
Afyonkarahisar’ın Rekreasyon Alanları ve Faaliyetlerinin Turizm Talebine ve Konaklama Süresine Etkisi
Günay, Fatih (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Destinasyonlar bugün turizm sektörü içinde rekabetin yaşandığı tarafların başında gelmektedir. Tatil anlayışının değişmesi sektörel gelişim ve rekabetin getirilerinden olmuştur. Yapılan bu çalışma da amaç Afyonkarahisar’ın ... -
Müşteri memnuniyeti ölçülmesi ve Sandıklı Hüdai Kaplıcası’ nda bir alan araştırması
Sandıkçı, Mustafa (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2007-12)Müşteri memnuniyetinin ölçülmesini hedefleyen bu araştırmada, Sandıklı Hüdai Kaplıcasında müşterilerin konaklama, tedavi, kür imkanları, rekreatif unsurlar, genel alanlar için görüşleri beşli Likert yöntemi kullanılan ... -
Otel İşletmelerinde Dönüştürücü Liderlik Davranışlarının Örgüt Sağlığı Üzerine Etkisi: Afyonkarahisar İlinde Bir Araştırma
Vural, Tuba (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Turizm sektöründe özellikle 1950’li yıllardan sonra rekabetin artması ve küresel boyuta ulaşması ile bu sektör içerisinde yer alan konaklama işletmeleri varlıklarını sürdürebilmek için birçok yeni yönetim tekniğini bünyesinde ... -
Termal otel işletmeleri yiyecek içecek bölümü çalışanlarının tükenmişlik düzeylerinin işgören performansına etkisi: Afyonkarahisar ili örneği
Karagöz, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Oteller, misafirlerine hizmet sunarken veya işlevlerini tamamlayabilmek için, iş gücüne ihtiyaç duyarlar. Son zamanlarda, her ne kadar otellerde teknolojik ürünlerin kullanımı artmış olsa da yiyecek içeceklerin üretimi ve ... -
Termal Otel İşletmelerinde Katı Atık Yönetimi: Ön Büro Departmanındaki Uygulamalara Yönelik Bir Araştırma
Kızıldemir, Özgür (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Otel işletmelerinde Katı Atık Yönetim (KAY) diğer endüstrilere göre daha yeni uygulamalardır. Diğer endüstri dalları çevreyi olumsuz yönde etkileyen atıkların yönetilmesi gerektiğinin farkına daha önceden varmasına rağmen, ... -
Termal turizm açısından Afyonkarahisar ilinin swot analizi ile değerlendirilmesi
Özgen, Ünal (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Turizm sektörü uluslararası turizm hareketlerinin artması sonucunda dünyada en hızlı gelişen sektörlerden birisi konumundadır. Turizm sektöründe turistik kaynaklara sahip destinasyonların rekabet edebilirliği sürdürülebilir ... -
Termal turizm işletmelerinde kür hizmetlerinin algılanan önemi: Ege Bölgesi’nde bir araştırma
Sandıkçı, Mustafa; Gürpınar, Koray (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008-06)Artan küresel rekabette ülkemizin termal turizmden daha fazla pay alabilmesi için, termal turizm işletmelerinin yapısı, işleyişi, müşteri beklenti-memnuniyet düzeyleri araştırılması gereken konular olarak görülmektedir. ... -
Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri Ve Müşteri Memnuniyeti
Sandıkçı, Mustafa (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Bu çalışmanın amacı, Türkiye’deki termal turizm işletmelerinin yapısını incelemek, bu yapı içerisinde müşteri beklentilerini belirleyerek, sağlık beklentilerinin karşılanıp karşılanamamasının, konaklama işletmelerinde ... -
Turizm Sektöründe Teşvik Veren Kurumların AHP ve ANP Yöntemi ile Belirlenmesi: Kastamonu Örneği
Pamukçu, Hüseyin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu tezin amacı, Kastamonu bölgesindeturizm yatırımı gerçekleştiren girişimcilerin tercih ettiği teşvik türünü yatırımcılara sağlayan kurumu tespit etmektir. Standartları belirlenmiş, görev ve yetkileri tanımlanmış, iş ... -
Tüketicilerin Turizm Amaçlı Satın Alma Karar Sürecine Sosyal Medyanın Etkisi
Yayla, Önder (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Yıllar geçtikçe sosyal medya insanların hayatında giderek daha önemli bir rol oynamaktadır. Günümüzde çoğunlukla soyut ürünler satın alan turistler, alacakları ürünleri tecrübe etmeden o ürünlerin doğru ürünler olduğundan ...