Yazar "Uyar, Ahmet" için listeleme
-
The effects of servicescape on the emotional states and behavioural responses of hotel guests
Avan, Ali; Uyar, Ahmet; Zorlu, Özcan; Özmen, Alparslan (2019)The aim of this paper is to reveal the influence of servicescape of hotel businesses on the emotional states and behavioural responses of guests. Data collected from 211 participants, was tested by using Regression Analysis ... -
Eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tüketici algılamaları
Onaran, Berrin; Uyar, Ahmet; Avan, Ali (2013)Bu çalışmanın amacı, eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarının tüketici bakış açısıyla değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda çalışmada kurumsal sosyal sorumluluk kavramı açıklanmakta ve özellikle ... -
İnovatif ürünlerin yayılımında fikir liderlerinin rolü: tüketiciler üzerine bir araştırma
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Bu çalışma tüketicilerin inovatif ürün satın alma kararları üzerinde fikir liderinin etkisini incelenmektedir. Fikir lideri inovatif ürünlerin yayılımında ağızdan ağıza pazarlama yöntemiyle kilit bir öneme sahiptir. ... -
Pazarlamada Promosyon Çabaları ve Afyonkarahisar İli Mermer Sektörü Üzerine Bir İnceleme
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Uluslararası pazarlama kavramı, küreselleşmeyle birlikte daha büyük bir önem kazanmıştır. Son yıllarda artan rekabet ortamı firmaların ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurmadan oluşan pazarlama faaliyetlerini daha etkin ... -
A research on social network websites as a marketing communication channel
Aytekin, Engin; Uyar, Ahmet; Avan, Ali (2011)Nowadays, as a result of rapid change in the informatics and the communication technologies consumers have begun to spend much more time on websites. In parallel with this change, firms adapted ... -
Tüketicilerin satın alma niyetiyle ilişkili faktörlerin analizi: Afyon lokumuna yönelik bir çalışma
Uyar, Ahmet; Demirci Arı, Ummahan Tuğçe (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 04.04.2024)Son yıllarda gelişen teknoloji ile birlikte mal ve hizmet çeşitliliğinde artış gözlenmektedir. Bu artış ile birlikte işletmeler, benzer özellikler gösteren mal ve hizmetlerin ayırt edilebilmesi için markalaşma yoluna ... -
Yeşil satın alma davranışlarının tüketici satın alma kararları üzerindeki etkisi
Koyuncu, Merve (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın amacı tüketicilerin yeşil ürün konusundaki sosyal bilinçlerini belirleyerek bunun satın alma kararları üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Bu amaç çerçevesinde; Birinci bölümde Pazarlama kavramının gelişimi ...