by Institution Author "Kafadar, Onur"
Now showing items 1-7 of 7
-
21. Yüzyil yetki̇nli̇kleri̇ni̇n (eleşti̇rel düşünme-problem çözme, gi̇ri̇şi̇mci̇li̇k-i̇novasyon ve bi̇lgi̇-teknoloji̇ okuryazarlığı beceri̇leri̇) satış performansına etki̇si̇
Kafadar, Onur; Suna, Serdar (Güncel Pazarlama Yaklaşımlari ve Araştırmaları Dergi̇si̇, 30.12.2023)Amaç: Bu çalışmada, 21. yüzyıl yetkinliklerinin (eleştirel düşünme-problem çözme, girişimcilik-inovasyon ve bilgi-teknoloji okuryazarlığı) satış performansına etkisi açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın alt amacı ... -
Ailelerin iletişim tarzlari ve farkindalik düzeylerine göre satin alma kararlarinda çocuklarin etkisi
Kafadar, Onur (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
Ailelerin iletişim tarzları ve farkındalık düzeylerine göre satın alma kararlarında çocukların etkisi
Kafadar, Onur (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
Effect of banner advertisement and brand
Kafadar, Onur; Oğuz, Gizem; Karaca, Yusuf (Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 29.04.2023)Banner advertisements are a type of online advertising where the image of the product is placed on a website as moving or fixed and directs the user to the advertised product. The data were collected through an online ... -
The impact of logistics performance on the preference of cargo companies – an emprical study on university students
Kafadar, Onur; Bayat, Tuğrul (Akademi̇k Çalışmalar Derneği̇, 31.12.2024)Logistics Performance of Cargo Companies in Turkiye are evaluated by university students and it is aimed to determine the most important factors and agents of complaint in preference of cargo companies. Online survey was ... -
RTÜK’ün çocuklara yönelik kararlarının çocuk ve televizyon ilişkisi yönüyle içerik analizi yöntemi ile incelenmesi
Kafadar, Onur (Kesit Akademi Dergisi, 2017)Televizyon kolay ulaşılabilir ve ucuz bir kitle iletişim aracıdır. Televizyon kullanımı çocuğun gelişimine katkı sağlayabileceği gibi ciddi sorunlara da yol açabilir. Ailenin bilinç düzeyi, televizyon izlerken ailenin ... -
Yeşi̇l reklamların, yeşi̇l marka farkındalığı ve marka i̇maji üzeri̇ndeki̇ satın alma ni̇yeti̇ açısından aracılık rolü
Durmaz, Ayberk; Kafadar, Onur (Doğuş Üniversitesi, 02.07.2024)İnsanların faaliyetlerinin çevreye olan olumsuz etkileri her geçen gün biraz daha fazla endişeye neden olmaktadır. Dünyadaki hükümetlerin büyük kısmı insanoğlunun çevreye verdiği negatif etkileri minimize etmek için çaba ...