Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorHarmandaoğlu Baz, Esra
dc.date.accessioned2024-09-04T06:26:27Z
dc.date.available2024-09-04T06:26:27Z
dc.date.issued25.12.2023en_US
dc.identifier.citationHarmandaoğlu Baz, E. (2023). My English Teacher is like an Angel and Learning English is like a Mirror: Echoes from Turkish EFL Learners. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25(4), 1365-1383. https://doi.org/10.32709/akusosbil.1080481en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akusosbil/issue/81602/1080481
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/11568
dc.description.abstractThis study sets out to investigate the metaphors created by Turkish EFL learners towards English language teacher and learning English. The researcher uses a self-designed metaphor elicitation sheet with an incomplete sentence from twenty-four participants to gather data by designing a cross-sectional survey. The findings indicate that the participants mostly hold positive images towards both the English language teacher and learning English. Additionally, the learners‘ explaining reasons for the metaphors that describe English language teacher and learning English shed light into their opinions towards those concepts, which provides leverage to the teacher so as to construct an efficient learning environment for the language learners.en_US
dc.description.abstractBu çalışmada Türk öğrencilerin İngilizce öğretmenine ve İngilizce öğrenmeye yönelik oluşturdukları metaforlar araştırılmaktadır. Araştırmacı kesitsel bir çalışma kullanarak kendi oluşturduğu tamamlanmamış cümle içeren metafor yoluyla datayı yirmi dört katılımcıdan toplamıştır. Araştırmanın sonucuna göre katılımcıların hem İngilizce öğretmenine hem de İngilizce öğrenmeye çoğunlukla olumlu tutumları mevcuttur. Ayrıca katılımcıların İngilizce öğretmeninin ve İngilizce öğrenmeyi tanımlayan metaforlarının nedenlerini açıklamaları bu kavramlara yönelik bakış açılarına ışık tutmaktadır ki bu durum öğretmene dil öğrenenlere verimli bir öğrenme ortamı kurması açısından avantaj sağlamaktadır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.32709/akusosbil.1080481en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEFL Learnersen_US
dc.subjectMetaphoren_US
dc.subjectEnglish Language Teacheren_US
dc.subjectLearning Englishen_US
dc.subjectLearner Needsen_US
dc.subjectİngilizce Öğrenenleren_US
dc.subjectMetaforen_US
dc.subjectİngilizce Öğretmenien_US
dc.subjectİngilizce Öğrenmeen_US
dc.subjectÖğrenen İhtiyaçlarıen_US
dc.titleMy English teacher is like an angel and learning English is like a mirror: echoes from Turkish Efl learnersen_US
dc.title.alternativeİngilizce öğretmenim melek gibi ve İngilizce öğrenmek ayna gibi: Türk İngilizce öğrencilerinden yansımalaren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.authorid0000-0003-0694-0928en_US
dc.identifier.volume25en_US
dc.identifier.startpage1365en_US
dc.identifier.endpage1383en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster