Hizmet kalitesini sağlamada vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme
Künye
Bektaş, Çetin. "Hizmet Kalitesini Sağlamada Vizyoner Liderlik Ve Örgütsel Öğrenme." AKÜ İİBF Dergisi 4, Sayı.1 (2002) : 1-15.Özet
Günümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini uygulamalıdır.
Vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme hizmet kalitesinin artırılmasında önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda, vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme kalite yönetimiyle ilişkilendirilerek araştırılmış ve analiz edilmiştir. Sonuçta kritik faktörler değerlendirilerek, uygulamadaki olumsuzluklar ortaya konulmaya çalışılmıştır. Çalışmanın sonucunda ise vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenmeyi sağlayacak öneriler geliştirilmiştir.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
4Sayı
1Bağlantı
http://hdl.handle.net/11630/1187https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/60853/901594
Koleksiyonlar
- Cilt 4 : Sayı 1 [6]