Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBektaş, Çetin
dc.date2014-12-05
dc.date.accessioned2014-12-05T09:57:45Z
dc.date.available2014-12-05T09:57:45Z
dc.date.issued2002-06
dc.identifier.citationBektaş, Çetin. "Hizmet Kalitesini Sağlamada Vizyoner Liderlik Ve Örgütsel Öğrenme." AKÜ İİBF Dergisi 4, Sayı.1 (2002) : 1-15.en_US
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1187
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/60853/901594
dc.description.abstractGünümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini uygulamalıdır. Vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme hizmet kalitesinin artırılmasında önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda, vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme kalite yönetimiyle ilişkilendirilerek araştırılmış ve analiz edilmiştir. Sonuçta kritik faktörler değerlendirilerek, uygulamadaki olumsuzluklar ortaya konulmaya çalışılmıştır. Çalışmanın sonucunda ise vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenmeyi sağlayacak öneriler geliştirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVizyonel Liderliken_US
dc.subjectÖgütsel Öğrenmeen_US
dc.titleHizmet kalitesini sağlamada vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenmeen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Uşak İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridTR21998en_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster