Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzmen, Müjdat
dc.date2014-12-09
dc.date.accessioned2014-12-09T07:48:00Z
dc.date.available2014-12-09T07:48:00Z
dc.date.issued2006-12
dc.identifier.citationÖzmen, M , , . (2006). PERAKENDECİLİKTE TÜKETİCİNİN ZAMAN ALGILAMASI VE ZAMAN ALGILAMASININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 8 (2) , 225-236
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1217
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1632/20476
dc.description.abstractZaman harcadığımızda bir daha telafi edemediğimiz en önemli kaynağımız. Diğer yandan tüketim ve alışveriş hayatımızın çok önemli parçaları haline geldi. Günlük hayatımızın neredeyse her anında bir şeyler tüketiyoruz ve tükettiğimiz bu ürünleri de modern hayatın bir zorunluluğu haline gelmiş alışveriş aracılığıyla elde ediyoruz. O halde, zamanını çok iyi değerlendirmek zorunda olan insan alışveriş ve tüketim için de zaman ayırırken dikkatli olmak zorundadır. Tüketici ya da müşterinin bu eylemlere harcamış olduğu zaman kadar bu zamanı nasıl algıladığı da önem taşıyor. Harcamış olduğu zamanı en uygun biçimde harcadığına inanırsa, yani boşa geçtiğini düşünmezse, müşteri memnuniyetinin gerçekleşmesini sağlayacak pozitif bir algılama ortaya çıkabilir. Öte yandan perakendeciler de bu algılamaları doğru biçimde yönetecek olurlarsa, kendileri için çok önemli olan müşteri memnuniyetini sağlamış olacaklardır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketici Davranışıen_US
dc.subjectPerakendecilikte Zaman Algısıen_US
dc.subjectMüşteri Tatminien_US
dc.titlePerakendecilikte tüketicinin zaman algılaması ve zaman algılamasının müşteri tatmini üzerine etkisi: Kavramsal bir bakışen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentOsmangazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridTR171279en_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.startpage225en_US
dc.identifier.endpage236en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster