Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBaşar, Murat
dc.date2015-03-03
dc.date.accessioned2015-03-03T09:35:06Z
dc.date.available2015-03-03T09:35:06Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2454
dc.description.abstractGünümüzde eğitim sistemimizin düzenleyici ve öğretmen merkezli olması, her şeyin belirli merkezlerce düzenlenmesi bir çok kararlarda öğretmenin, velinin veya başkalarının karar vermeleri, benlik ve duygusal zekâyı güçlendirici bir çalışma yapılamaması geleneksel eğitim anlayışı içinde öğrenciyi tanımak yerine bilgi yükleyiciliği yapılması öğrencilerin ve velilerin yönlendirilememesine, öğrencinin yeterince tanınamamasına, yeteneklerinin ilgisinin ve güçlerinin ortaya çıkarılamamasına neden olmaktadır. Bunun için öğrencinin değil velinin isteği ön plana çıkmaktadır. Bu istek ön plana çıkınca da yanlış bir başarı beklentisi oluşmakta. Bu beklentiye cevap verememe endişesi başarı yerine başarısızlık getirebilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBaşarıen_US
dc.subjectAileleren_US
dc.subjectÖğrencileren_US
dc.titleAilelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Üzerindeki Etkileren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.authoridTR39876en_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.startpage101en_US
dc.identifier.endpage114en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster