Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorUçan, M.Hilmi
dc.date2015-03-03
dc.date.accessioned2015-03-03T09:38:05Z
dc.date.available2015-03-03T09:38:05Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2456
dc.description.abstractDans cet article, nous allons essayer de lire une nouvelle d’Alphonse Daudet nommée “L’Arlésienne”**, en partant d’une démarche sémiotique qui se différencie des autres procédures par son désir de ne pas dire un seul mot hors du texte. Nous lirons d’abord le texte au niveau de la structure de surface qui se compose du niveau narratif et du niveau figuratif ou discursif, et puis au niveau de la structure profonde.en_US
dc.description.abstractBu makalede Alphonse Daudet’in “L’Arlésienne” adlı öyküsü, göstergebilimsel yöntemle okunuyor. Metnin dışında bir şey söylememe arzusu ve yazınsal metinlerin tahlili konusunda geliştirdiği yöntemle diğer yaklaşım biçimlerinden farklı bir konum kazanan göstergebilimsel bakış açısıyla, önce metnin “Anlatı Düzeyi” sonra “Söylem Düzeyi” inceliyor, “Derin Düzey”de metnin anlamı ortaya konuluyor. Son olarak da, bu bakış açısı içinde, metnin yapısını çözmek için sınıf içine yönelik öneriler sunuluyor.en_US
dc.language.isofraen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAlphonse Daudeten_US
dc.subjectL’Arlésienneen_US
dc.subjectSöylem Düzeyien_US
dc.subjectDerin Düzeyen_US
dc.subjectAnlatı Düzeyien_US
dc.titleUne Lecture Sémiotique de “L’arlésienne” D’alphonse Daudet et Les Suggestions Pour la Classeen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAKÜ, Fen-Edebiyat Fakültesien_US
dc.authoridTR118162en_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.startpage145en_US
dc.identifier.endpage158en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record