Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzdemir, Şuayıp
dc.contributor.authorKuzu, Ömer
dc.date.accessioned2015-03-10T13:24:33Z
dc.date.available2015-03-10T13:24:33Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010
dc.identifier.citationKuzu Ömer ‘’Termal Otel Web Sitelerinin Değerlendirilmesi’’ ‘’Evaluation of Thermal Hotel Website’’Afyon Kocatepe Üniversitesi Afyonkarahisar 2010en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2618
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, termal otel web sitelerinin tasarımında ön plana çıkan unsurları tespit etmektir. Burada teknik özellikler ve pazarlama amacıyla kullanılan özellikler ayrı ayrı ele alınmıştır. Ayrıca termal otellerinin bazı özellikleri ile (zincir ya da bağımsız olması, yıldız sayısı gibi) web sitesi özelliklerinin ilişki durumu ortaya koyulmaya çalışılmıştır. Çalışmada Türkiye’de yer alan 4 ve 5 yıldızlı 910 otel işletmesinden termal hizmeti veren 35 tanesinin web siteleri incelenmiştir. Araştırmada web sitelerinin “teknik özelliklerinin” belirli bir standartta karşılaştırılabilmesi için “değerlendirme formu” geliştirilmiş ve karşılaştırma yapmada kullanılmıştır. Daha sonra termal otellerin “müşterilerini etkilemek için web sitelerinde kullandığı özelliklerin” tespit edilmesine yönelik içerik analizi yapılmıştır. İçerik analizi sonucu olarak termal otellerin web sitesi girişlerinin (intro) incelenmesi sonucunda tasarımda ön plana çıkan unsurların “otel adı, otel logosu, otelin yıldız sayısı ve dil seçenekleri” olduğu görülmüştür. Web sitesindeki ana sayfa tasarımında ise site girişlerinde (intro) ön plana çıkan unsurların yanı sıra “online rezervasyon, görsellerin kullanıldığı linkler, haberler ve duyurular, çeşitli görseller, iletişim bilgileri, genel bilgiler ve flashlara” yaygın olarak yer verildiği tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the leading elements in the design of thermal hotels’ websites, considering the technical features and those used for marketing purposes separately. It also seeks the connection between some features of the thermal hotel, such as being chained or independent, number of its stars etc., and those of its websites. The study examines 35 websites of thermal hotels with 4-5 stars out of 910 hotels. To make an objective comparison among the technical features of the websites, an “assessment form” is developed and used by the study. Then, a content analysis is carried out to determine “the features used to impress the customers in these websites”. As a result of the content analysis, it is observed that intro pages of the analyzed web-sites commonly include name, logo, star number of the related hotel as well as language option. Regarding the design of the home page of the given web¬sites, it is seen that they include links for online bookings, audio-visuals, news and announcements, contact information, general information besides the above mentioned links on the intro pages.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTermal İşletmeleren_US
dc.subjectTurizm Pazarlamasıen_US
dc.subjectİnterneten_US
dc.subjectWeb Sitelerien_US
dc.titleTermal Otel Web Sitelerinin Değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeEvaluation of Thermal Hotel Websiteen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilimdalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster