Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzdemir, Şuayıp
dc.contributor.authorGüney Akın, Kader
dc.date.accessioned2015-03-11T10:12:49Z
dc.date.available2015-03-11T10:12:49Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2644
dc.description.abstractReklam; herhangi bir ürünün ya da hizmetin bedeli ödenerek yapılan tanıtım faaliyetleridir. Hizmet; bir kişinin ya da bir işletmenin başka bir kişiye ya da işletmeye sunduğu, insanların ihtiyaçlarını doyuma ulaştıran ve satışa sunulan eylemlerdir. Reklam günümüzde satış yapmak isteyen tüm işletmelerin vazgeçilmezi haline gelmiştir. Artan rekabet şartlarında piyasalara her gün yeni rakipler girmekte ve işletmeler bu rakiplerinden kendilerini farklı kılmak için hizmet kalitelerini ölçmek istemektedirler. Hizmet kalitesinin ölçümünde kullanılan ölçeklerden biri Parasuraman, Zeithaml ve Berry tarafından geliştirilen modeldir. Bunlar; fiziksel özellikler, güvenilirlik, güven, empati ve hevesliliktir. Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de 1989-2012 yılları arasında yayınlanan ve basın bankacılık kategorisinde Kristal Elma Ödülü alan reklamların hizmet kalitesi boyutlarını taşıyıp taşımadığını ölçmek ve içerik analizi yapmaktır.en_US
dc.description.abstractAdvertising; paying the cost of any product or service made in the efforts. The service; a person or a business to offer another person or business, the needs of people offered for sale on exchanges and actions that are fully saturated. Advertising nowadays has become an indispensable part of all businesses who want to make sales. Increased competition in the markets every day, new competitors, and businesses that would like to measure the Quality of service to make themselves different from their competitors. Measurement of the quality of service of an archaeologist of Parasuraman, Zeithaml and Berry, used by developed model. These are; tangibles, reliability, assurance, empathy ve responsiveness. The purpose of this study, published in Turkey between the years 1989-2012 press banking category Crystal Apple Award carries ads from quality of service measure the dimensions of the field and content analysis.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklamen_US
dc.subjectHizmet Kalitesi Boyutlarıen_US
dc.subjectKristal Elma Ödülü.en_US
dc.titleReklamlarda Hizmet Kalitesi Boyutlarının Kullanılmasıen_US
dc.title.alternativeUsing Advertisings Service Quality Dimensionsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster