Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzmen, Alparslan
dc.contributor.authorHancıoğlu, Mehmet Talha
dc.date.accessioned2015-03-11T12:00:04Z
dc.date.available2015-03-11T12:00:04Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010
dc.identifier.citationHancıoğlu Mehmet Talha ‘’Kamu Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi Ve Afyonkarahisar İlinde Bir Uygulama ( Afjet )’’ ‘’Effect Of Service Quality On Customer Satisfaction In Publîc Entreprises Providing Public Services An Application In The Afyonkarahisar (Afjet)’’Afyon Kocatepe Afyonkarahisar 2010en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/2658
dc.description.abstractKüresel rekabet ortamında işletmeler ister kamu hizmeti sunuyor olsunlar ister özel hizmet, rekabet halinde oldukları diğer firmalar arasından sıyrılmak ve müşterinin gözünde saygın bir yer edinmek için başta müşteri memnuniyetini sağlayabileceği politikalar geliştirmekte bunu yaparken de ilk olarak hizmet sundukları alanda kalite ve iyileştirme çabalarına girişmektedirler. Günümüzde kamu hizmetlerinde de kalite arayışı müşterilerin önem verdikleri bir konu haline gelmiştir. Bilhassa devlet yönetiminde meydana gelen çağdaş yaklaşımlar ve bu yaklaşımların doğurduğu politikalar, hem devlet kontrolünde olan hem de özel hukuk kişileri tarafından işletilen kamu hizmet işletmelerinde müşteri odaklı yaklaşımları ve çözümleri sağlamaktadır. Bu çalışmada temel amaç, kamu hizmeti sunan bir işletmede hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiyi ölçmektir. Bu amaç kapsamında Afyonkarahisar ilinde ısı üretimi ve ısıtma hizmeti sunan bir kamu hizmet işletmesinin müşterilerine bir anket uygulaması yapılmış, anket verileri SERVQUAL modeli yardımıyla değerlendirilerek müşterilerin memnuniyet düzeyleri ölçülmüştür.en_US
dc.description.abstractThe businesses in the competitive environment, whether they offer you public service or private services, they first are developing policies that they can provide customer satisfaction to distinguish themselves from the other firms which they are in competition and to obtain a respectable place in the eyes of customers, while doing so they are embarking quality and improvement efforts in their fields which they firstly provided services. Nowadays, the quest in public services has become a topic which customers have given importance. Particularly, the contemporary approaches, occuring in the management of state and the policies which these approaches lead, provide customer-focused approaches and solutions in public service businesses which as well as under state control and operated by private legal people. The main purpose of this study is to measure the relationship between service quality and customer satisfaction in a business which provides public service. In the context of this purpose, a survey application was made to the customers of a public service for business which provides Heat Production and Heating Service in the province of Afyonkarahisar, customer satisfaction levels were measured by evaluating survey data with the help of SERVQUAL modelen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectKamu Hizmetien_US
dc.subjectMüşteri Memnuniyetien_US
dc.titleKamu Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi ve Afyonkarahisar İlinde Bir Uygulama ( Afjet )en_US
dc.title.alternativeEffect of Service Quality on Customer Satisfaction in Publîc Entreprises Providing Public Services an Application in the Afyonkarahisar (Afjet)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilimdalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster