Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKaraca, Yusuf
dc.contributor.authorUyar, Ahmet
dc.date.accessioned2015-03-13T07:41:53Z
dc.date.available2015-03-13T07:41:53Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2735
dc.description.abstractUluslararası pazarlama kavramı, küreselleşmeyle birlikte daha büyük bir önem kazanmıştır. Son yıllarda artan rekabet ortamı firmaların ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurmadan oluşan pazarlama faaliyetlerini daha etkin bir şekilde yapmalarını sağlamaktadır. Özellikle uluslararası müşterilere ulaşmak ve onlarla aralarındaki bağı koparmamak, firmaların pazarda tutunmaları açısından büyük bir önem taşımaktadır. Bu çalışma iki ana tema çerçevesinde kurulmuştur. İlk olarak uluslararası pazarlama ve promosyon konularında geniş bir literatür taraması yapılmış; konu global ölçekte incelenmiştir. İkinci olarak Afyonkarahisar mermer sektöründe uluslararası pazarlama yapan firmalarla görüşülmüş ve promosyona karşı tutumları hakkında mülakatlar yapılmıştır. Elde edilen veriler çeşitli istatistik yöntemleriyle değerlendirilmiştir.en_US
dc.description.abstractInternational marketing concept gains an importance with the globalization. In recent years increasing of the competion milieu firm's product, estimating a price, distribution and permanence form marketing activities and it assists in dynamic way. Especially, reaching of the international customer and do not violate their relationships have a big importance to the firms marketing of survival. This studying is formed in two basic theme. Firstly, international marketing and about the promotion, a wide literature scanning is applied and the matter is examined in global criterion. Secondly, in Afyonkarahisar marble sector converses with the firm of international marketing and have an interview with the promotional against attitude. The results of the datums are evaluated with the various statistic method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklâmen_US
dc.subjectPromosyonen_US
dc.subjectNumuneen_US
dc.subjectUluslararası Pazarlamaen_US
dc.titlePazarlamada Promosyon Çabaları ve Afyonkarahisar İli Mermer Sektörü Üzerine Bir İncelemeen_US
dc.title.alternativePromotion Efforts in International Marketing and a Study About Marble Sector in Afyonkarahisaren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilimdalı, Pazarlama Bilim Dalı İşletme Bölümüen_US
dc.authoridTR37417en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster