Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYaman, Fikret
dc.contributor.authorDinler, Murat
dc.date.accessioned2015-03-16T14:56:08Z
dc.date.available2015-03-16T14:56:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2887
dc.description.abstractGünümüzde termal turizmin önemi oldukça büyüktür. Afyonkarahisar ise termal turizm açısından ülkemizin başkenti olarakta bilinmektedir. Bu çalışmada termal turizm açısından bu kadar önemli noktada bulunan Afyonkarahisar’ın termal turizm faaliyetlerindeki halkla ilişkiler uygulamaları incelenecek ve tüketici algılamaları ölçülecektir. Bu çalışmada ilk olarak termal turizm, halkla ilişkiler ve tüketici algılamaları ile ilgili olarak literatür taraması yapılarak bilgiler verilmiştir. Son yıllarda gittikçe önem kazanan halkla ilişkilerin termal turizmdeki uygulanışı ve algılanış biçimleri incelenmiştir. Son olarak ise Afyonkarahisar ili termal turizmine yönelik olarak çeşitli görüş ve düşünceler ile çalışma bitirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectTüketici Algısıen_US
dc.titleHizmet Sektöründe Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketici Algısına Etkisi : Termal Turizm Sektöründe Bir Araştırma.en_US
dc.title.alternativePublic Relations Service Sector Activities The Effect of Consumer Perception : Thermal Research in Tourism Sectoren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı ve Üretim ve Pazarlama Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster