Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErkan, Mehmet
dc.contributor.authorYanar, Işık
dc.date.accessioned2015-03-17T06:49:18Z
dc.date.available2015-03-17T06:49:18Z
dc.date.issued2004
dc.date.submitted2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2898
dc.description.abstractÇalışmada televizyon reklamlarında kullanılan simge ve fenomenlerin pazarlama kriterleri açısında önemi incelenmiştir. Simge ve fenomen kavramlarının etkisinin reklamcılık açısından nasıl kullanıldığı ortaya konulmuştur. Televizyon reklamlarında kullanılan simge ve fenomen gerek reklamcılık faaliyetinde bulunan şirketler gerekse de bu reklamı üreten şirketler açısından nasıl kullanıldığı açıklanmıştır. Bir ürünün tanıtımında ve hedef kitleye ulaştırılmasında kullanılan ileti biçimlerinde simge ve fenomenin etkili olduğu görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTelevizyonen_US
dc.subjectSimgeen_US
dc.subjectFenomenen_US
dc.titleTelevizyon Reklamlarında Simge ve Fenomenen_US
dc.title.alternativeIn TV Ads Icon and Phenomenonen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster